Offroad Fest “Зустрінь осінь з Jeep”

Організатори та партнери:

Медіа-партнери:

  • Львівський клуб активного відпочинку
  • ТРК НТА
  • Журнал для справжніх чоловіків «Егоїст»

Осінь – це пора, коли будь-яке свято проходить з особливим настроєм,це коли літня спека минає, але ще залишає приємне тепло, золоті лісові барви заворожують погляд, легенькі дощі дарують можливість дихати свіжим повітрям на повні груди та ловити себе на думці :«Життя прекрасне!».
А ще краще, коли теплі осінні дні можна прожити в компанії близьких, друзів, дарувати хороший настрій людям. Один з таких днів під гаслом «Зустрінь осінь з Jeep» запросила провести разом компанія «ГАЛИЧИНА- АВТО» , яка є офіційним дилером автомобілів Jeep у Львівській області . До проведення осіннього свята долучилися партнери: готельно-відпочинковий комплекс «Гранд Резорт», Львівський клуб активного відпочинку, Львівський стрілецький клуб, мережа магазинів "Flagman", високоякісне пальне мережі заправок WOG, ресторан "The Гриль" , ТРК НТА, журнал для справжніх чоловіків «Егоїст».

IMG_6781.jpg IMG_6784.jpg

У призначений час зустрічі на території готельно-відпочинкового комплексу «Гранд Резорт», почали приїжджати початківці та шанувальники справжніх американських автомобілів марки Jeep, щоб випробувати їх шалену міць під час тест-драйву в складних прохідних умовах для звичайних легкових автомобілів. Навіть трохи дощова погода не стала на заваді проведення щорічного Offroad Fest «Зустрінь осінь з Jeep».

IMG_6774.jpg IMG_5856.jpg IMG_7097.jpg
Для проходження тест-драйву ВАТ«ГАЛИЧИНА - АВТО» з модельного ряду Jeep були обрані автомобілі Jeep Grand Cherokee та Jeep Compass.
Також для учасників тест-драйву була підготована можливість порівняти представлені автомобілі та воєнну техніку – БРДМ (броньована розвідувально-дозорна машина). Це порівняння не випадкове, так як автомбілі Jeep з самого початку розроблялись як воєнна техніка.

На початку 1938 року керівництво збройних сил США усвідомило необхідність створення мобільного транспортного засобу, що послужило б заміною традиційному мотоцикла з коляскою. До 22 грудня 1939 керівництво компанії Willys Overland підготувало перше креслення оригінального концепту, який незабаром стане відомим світу під ім’ям «Джип». Машина повинна була стати легкою, маневреної та потужною.

Після закінчення війни Willys Overland вирішила пристосувати своє дітище до виконання деяких цивільних функцій. Була підготовлена партія машин. Назвали їх просто — CJ (абревіатура від Civilian Jeep — «цивільний джип»). Ці прототипи послужили базою для створення серійної моделі, яка надійшла в продаж вже в серпні 1945 року. Щоправда, зовні вся «громадянськість» полягала в наявності відкидаємо заднього борту, двірників та кришки бензобака на задньому крилі. На капоті, задніх дверцятах і рамі скла повинен був бути логотип Jeep. Однак у перші роки виробництва, коли компанія ще вела судові розгляди з «Американ Банта Кар» про право використання назви Jeep машини доводилося виготовляти з логотипом Willys. Але вже в 1950 році компанія домоглася закріплення за собою цього імені, і 13 червня 1950 Jeep був зареєстрований в якості торгової марки.

IMG_7025.jpg

Поки дорослі вивчали джипи, тим часом найменші гості теж розважались – разом з американським ковбоєм грались в різні ігри, приймали участь у різноманітних дитячих конкурсах, вправлялись в малюванні джипів, та разом з батьками катались на автомобілях, які опинилась на їхніх малюнках.Коли дітлахи злегка втомилися від насиченої програми, то організатори розпочали визначення найкращого дитячого малюнку Jeep. Всі присутні гості оплесками голосували за кожен дитячий малюнок, але переможця так і не визначили, так як кожна дитина створила шедевр в силу своїх можливостей, і кожне маля було нагороджене сувенірними подарунками від організаторів заходу.

IMG_5849.jpg IMG_5866.jpg IMG_7006.jpg

Також іще одним приємним сюрпризом для дорослих та дітей стали прогулянки верхи на чудових породистих конях, які приїхали потішити гостей із Львівського іпподрому. Проблема і Каскад не залишили рівнодушними нікого. Вони показували свій характер та міць, але ставали дуже покірними і відповідальними, коли катали на собі дітлахів.


Також без конкурсів не залишились і дорослі. Після ретельного вивчення всіх технічних параметрів представлених джипів та БРДМ для тест-драйву, учасники розпочали змагатись у інтелектуальному порівняльному конкурсі. В першій частині ведучий задвав питання з історії виникнення марки Jeep, в другій частині учасники шукали схожість і відмінність між джипом і БРДМ, а в третій частині фіналісти мали швидко відповідати з чого складається джип і БРДМ.
Переможць конкурсу був нагороджений грамотою та призами від компанії «ГАЛИЧИНА-АВТО».

А хто зголоднів, в перерві між розвагами міг поповнити сили та зігрітися біля фуршетного столу гарячими напоями та смачними стравами. Насичена програма вимагала великих розумових та фізичних витрат, які відчутно спустошили енергетичні запаси гостей. Та якраз по завершенню всіх конкурсів ресторан «The Гриль » підготував справжню американську енергетичну страву, яка бадьорить та додає потужний енергетичний заряд організму – гарячий суп приготований на вогнищі в казані «Текс-Мекс». Цю страву особисто готував шеф-повар ресторану, так як крім того, що він є прихильником американських страв, він ще й є палким прихильником автомобілів Jeep.

Гості фесту охоче ділилися враженнями один з одним та журналістами, були надзвичайно задоволені представленою можливістю особисто відчути всі переваги позашляховика над звичайними легковими автомобілями в реальних умовах бездоріжжя, так як в місті на асфальті всі переваги даних автомобілів відчути важче, для цього потрібно шукати зруйновані дороги, велетенські ями. Та й іще рідше є можливість відчути всю міць справжньої бойової військової машини, і усвідомити, що творці позашляховика надали можливість володіти такою бойовою машиною, яка має привабливий сучасний дизайн, легка в керуванні, комфортна та безпечна у подорожі.

На завершення фесту організатори подарували всім гостям подарунки , подякували за участь, а на десерт розрізали фірмовий автомобільний торт Jeep.

Знижки та акції не діють у святкові дні, а саме:
1 січня, 7-8 січня, 13-15 лютого, 7-9 березня, 1,9 травня, 19 червня, 28 червня, 23-24 серпня, 14 жовтня

ico_gas ico_strip ico_coy ico_gryl ico_amigo ico_mex ico_ugly ico_sushi ico_cork Яндекс.Метрика